14 בינואר 2016

זאת הסיבה שאתם צריכים לשים מנורת מלח בכל חדר בבית

מלח יכול לעשות הרבה יותר מאשר רק לתת לאוכל שלנו טעם, הוא יכול לחולל ניסים לבריאות שלכם כאשר משתמשים בו בצורה נכונה. מלח ים הימלאיה (מלח הימלאיה ורוד) הוא אחד המלחים הטהורים ביותר שאפשרל קנות. הוא עושה הכל! מאיזון ה-pH ועד חיזוק העצמות ומוריד את לחץ הדם.

לא תמיד צריך לאכול את המלח כדי לספוג את התועלת שלו. רק העובדה שהוא נימצא בחדר יכול לעזור לטיפול באלרגיות אינסומיה ומיגרנות. זה לא אומר שאתם צריכים לפזר אתמלח ההימלאיה בחדר - יש פתרון הרבה יותר יפה ואסתטי, בצורה של מנורה.

מנורות מלח פולטות יונים שליליים. יונים שליליים נוצרים יותר בטבע בזמן סופות ברקים, אור השמש, מפלים, וגלי הים. זאת אחת הסיבות שאנשים אומרים שהם מרגישים טוב, "טריים" או "מחודשים" אחרי סערה או כשהם נמצאים בים.

יונים חיוביים נוצרים ממכשירים חשמליים כמו מחשבים, טלוויזיות, מיקרוגלים, ואפילו שואבי אבק והם יכולים לגרום לאלרגיות, לחץ, ואפילו בעיות שינה. יונים שליליים יכולים לנטרל יונים חיוביים ולטהר את האוויר.


ג'י.אס ראהי, פרופסור לפיזיקה מדעית באוניברסיטת פאייטוויל סטייט, אמר את הדברים הבאים על התועלות של מלח ים הימלאיה:

"מכיוון שכל המערכות החיות (כולל בני אדם) הם ביו-חשמליים בטבע, החשמל המוטען בחלקיקים משפיע על הדרך בה אנחנו מתנהגים ומרגישים".

"בסביבה טבעית האיזון בין יונים חיוביים ליונים שליליים תורם להרגשה של אינדיבידואל. יונים אטמוספריים יכולים להשפיע על הבריאות, תועלת, רגשות, ומצב רוח נפשי של בני אדם".

ראהי מאשר שהצבת מנורות מלח בבית יכולה לחולל פלאים בהפחתת כמות היונים החיוביים הלא בריאים שנמצאים.









אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה