13 במאי 2015

יומולדת לאלייה 27 לאפריל 2015

היי לכולם :)

אני בימים האחרונים החלטתי ליצור בלוג חדש, שהוא יהיה רק בשפה האנגלית: הינה הקישור: http://kerenorsharabi.blogspot.co.il/


בנוסף אני רוצה לעדכן על יום הולדת הבן שלי - אלייה. חגג יומולדת שנה ראשונה בתאריך 27 לאפריל 2015. את היומולדת עם העוגה, הנר והכל חגגנו במוצאי שבת בתאריך 2 למאי. זאת היתה העוגה הראשונה שלו.. עוגת שוקולד. והוא אהב את זה ( איזה ילד לא אוהב שוקולד? ) והוא רצה ממנה עוד ועוד.. כמובן שגם מיי-טלי הצטרפה לחגיגה ועזרה לו לכבות את הנר ולעשות סמאש קייק.. והכי מכל אהבה את השוקולד שבעוגה.
בעלי, לביא, עשה עוגת שח-מט שוקולד מריר.. העוגה צריכה להיות שלוש קומות אבל גם שתי קומות היה מרשים להסתכל.. העוגה היתה לי מרירה קצת, אני לא אוהבת עוגות שוקולד, אני יותר בעוגות וניל קצפת וריבת חלב.
****

הינה כמה תמונות מהיום המיוחד:


תאריך 27 לאפריל- שמרתי על האחים שלי אצל אמא שלי ולקחתי כמה תמונות של אליה במיוחד ליום המיוחד שלו.



תאריך 2 למאי-  היום שחגגנו לו את יומולדת עם העוגה והכל

כאן אלייה אוכל ארוחת בוקר (ג'חנון) 

וזאת העוגה המטריפה הראשונה של אלייה - את הקישוט אני קישטתי :) 

מיי-טלי עושה סמאש קייק ברקע, ואני מראה את התוכן העוגה :)





שיהיה לכולנו לילה מדהים ולילה טוב :)
קרן-אור





אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה