12 ביולי 2015

טיפוח ואיפור בקיץ - חלק ב'

תנאי מזג האוויר של הקיץ הישראלי מאופיינים בחום ולחות. בעונה זו, קיימת נטייה להזיע ולכן עלינו להקפיד על שגרת טיפוח יומיומית, הכוללת ניקוי והענקת לחות מספקת, שתסייע לנו להעביר את הקיץ עם עור בריא ורענן. לפניכם מספר כללים חשובים לשמירה על עור הפנים והגוף במהלך העונה החמה, איך כדאי להתאפר ועל השימוש בתכשירי שיזוף עצמי ללא שמש.

שימוש במוצרי שיזוף ללא שמש

בסיס הרעיון במוצרים מסוג זה הוא מרכיב ה DHA שבסיסו 'תרכובת סוכרית' שמצליחה לייצר גוון ללא טריגר הקרינה-שמש, לכן הוא נחשב לבטיחותי ובריא. לשימוש נכון במוצרי שיזוף עצמי יש להקפיד על מספר כללים. מומלץ להסיר שיער לפני מריחת הקרם. יש לפנות מספיק לצורך קבלת תוצאות טובות ולהקפיד על מריחה אחידה. מומלץ להשלים את השימוש על ידי מריחת קרם גוף מתאים. שימוש בכפפות מומלץ, במידה ואין, חובה לשטוף ידיים מייד אחרי שימוש ולחזור על הפעולה פעם נוספת ביום המחרת. לשמירה על הגוון יש לחזור על הפעולה פעם בשבוע.

איפור בקיץ: טבעי, קליל ועמיד

לאיפור קיץ כדאי לאמץ את המראה הזוהר והשזוף ועדיין לשמור על טבעיות וקלילות, תוך אימוץ כמה מהטרנדים. לא לשכוח שאנו נוטים להזיע בקיץ, לכן מומלץ לא להעמיס איפור כבד על העור. באיפור קייצי, מומלץ שמרקם המייק-אפ יהיה דק ואוורירי, עדיפות לנוזלי על בסיס מים. ניתן לשלב קונסילר ופודרה אבן. כמו כן, יש להקפיד על מריחה של שכבת מייק-אפ דקיקה שלא תכביד על העור ולא תינתק או תזוז בזמן הזעה. במשך היום, כדאי להשתמש בפודרה לספיחת "המראה המבריק", (כדי לשמור על המראה המאט).

שימוש במוצרים עמידים למים

ככל שהאיפור קל ודק הוא עמיד יותר, אם נכביד עם האיפור, הוא עלול "להתנתק" מהעור ולהימרח. שילוב של מוצרים במרקם "יבש", כגון: פודרה, סמק וצלליות עם מוצרים במרקם " רטוב", כגון: מייק-אפ, יוצרים איפור עמיד ומושלם למשך היום.

טיפוח כולל גם לגוף

הקפידו לשמור על עור הגוף על ידי מריחת קרם הגנה לפני חשיפה לשמש. למראה שזוף ובריא ניתן להשתמש בתכשירי שיזוף ללא שמש. מומלץ מאוד להקפיד על מריחת קרם גוף מזין בסיום כול מקלחת. העדיפו  מקלחת במים פושרים, שכן מים חמים מידי עלולים לגרום לייבוש העור, מאחר והחום גורם להרחבת כלי הדם ואיבוד לחות. פעם בשבוע השתמשו בפילינג לגוף, להמרצת העור, הסרת תאים מתים והענקת מגע רך ונעים. מצוין לפני מוצרי שיזוף או קרם גוף.




אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה